HUH

NJS - Reipas  0 - 2

Nurmijärvi, Klaukkala TN

Pisteet jäi saamatta!

NJS koki kauden ensimmäisen tappion!

Talvisissa olosuhteissa pelattu ottelu kääntyi ensimmäisen puoliajan aikana vierasjoukkueelle. Palokärjet olivat hyvin mukana ensimmäiset kymmenen minuuttia, sen jälkeen Reipas hallitsi ensimmäistä puoliaikaa ja teki kaksi maalia.

Toiselle jaksolle Palokärjet tulivat uudella ilmeellä ja parilla vaihdolla peli alkoi rullaamaan paremmin, pystyttiin painamaan Reipas ahtaalle. Maalit vain jäivät uupumaan toiselta puoliajalta, Reippaan maalivahti otti pari loistavaa torjuntaa, ja tolpat estivät NJS:n maalit tällä kertaa.

Vierasjoukkue Reipas vei ottelun lopulta lukemin 0-2, ja palokärkien tämän kauden ensimmäinen tappio sarjassa oli tosiasia.

Kiitos kentänhoitajalle, kun kenttä oli loistavassa kunnossa pelille, vaikka sää ei tällä kertaa suosinut peliä

NJS kokoonpano

Knuuttila, Sivonen, Bäckström, Kangasniemi, Huovinen, Pursiainen, Salminen, Kallio, Timsina, Lehtojuuri, Ryhänen

Vaihdosta kentälle