HEI

NJS NJS - EBK  2 - 0

Klaukkala TN

EBK Palokärkien vieraaksi

Naisten Ykkönen saavuttaa NJS:n osalta puolimatkan krouvin. Ainoa joukkue jota Palokärjet eivät ole vielä kohdanneet on Esbo Bollklubb.

Lähtökohdat otteluun ovat hyvin mielenkiintoiset. Sarjassa viidentenä oleva NJS on voittanut neljä peliä putkeen ja on enää kolme pistettä sarjan kärkeä perässä. Taulukossa NJS:n edellä olevat joukkueet kohtaavat seuraavaksi toisiaan ja Palokärkien on mahdollista kiivetä yhä korkeammalle sijalle puolen välin kunniaksi.

Karsijan paikalle valahtanut Bollklubb puolestaan ei ole voittanut viiteen peliin. Nousukunnosta kertonee kuitenkin edellisen pelin saavutettu tasapeli VJS:n kanssa. Kakkosta vielä viime kaudella pelannut EBK hävisi nousukarsinnat Ilves/2:a vastaan, mutta IK Myranin luovuttua sarjasta, nousua Ykköseen tarjottiin EBK:lle. EBK halunnee jatkaa Ykkösessä, joten pisteitä olisi nyt syytä alkaa pussiin kertyä.

Tervetuloa seuraamaan ottelua Klaukkalan tekonurmelle lauantaina klo 14:00! Muistathan että samalla ottelulipulla voit kannustaa myös NJS:n miehet voittoon JäPS:istä klo 17 alkavassa ottelussa.

NJS - EBK
Lauantaina 17.7. klo 14, Klaukkalan tekonurmi

Ottelun striimi:
NJS - EBK - NJS Naiset (solidsport.com)

Tilastot

EBK