Etätreenejä ja pientä kisailua!
Julkaistu: 08.03.2021 20.33

Etätreenejä ja pientä kisailua!

Etätreenimoodissa jälleen, no eipä hätä ole tämännäköinen, johan tähän on opittu! C-tytöt kerääntyivät jälleen ruutujensa ääreen sunnuntaina kuulemaan alkavan kolmen viikon treeniohjelmasta ja siitä miten joukkuetoiminta pidetään käynnissä toistaiseksi etäkonttoreilta käsin. Valkut ovat valmistelleet joukkueen käyttöön erilaisia harjoitusohjelmavaihtoehtoja, joista jokainen koostaa omiin tavoitteisiinsa vastaavan omatoimitreeniohjelman. Omatoimitreenin lisäksi joukkue kokoontuu joka sunnuntai ruutujen ääreen etänä toteutettavien kehonhuoltotreenien merkeissä ja tottakai myös samalla jakamaan viikon kuulumiset koko porukan kesken. Etäilystä päätettiin ottaa kaikki irti myös pelaajapalavereiden muodossa, joita valkut käyvät tulevan viikon aikana jokaisen pelaajan kanssa. Treenaamisen oheen, joukkuehengen ylläpitoon ja kisamielen piristykseksi valkut olivat kehitelleet Maaliskuun etähaasteen, joka koostuu neljästä eri viikkokisasta; viikon huippuhetki, kilsat kodin ulkopuolella, nukutut tunnit ja videotreenien osallistumisasteen. Pelaajat on jaettu tiimeihin, joiden välillä kisat käydään. Tiimien tavoitteena on kerätä mahdollisimman paljon Palokärki-pointseja kaikista käytävistä viikkokisoista, ja eniten pointseja kerännyt tiimi palkitaan! Jäämmekin innolla odottamaan tiimien tuotoksia ja kenties kisakuulumisia instagram-tilillämme, ota siis meidän IG seurantaan: @njst0607.