NJS Leikkifutis kutsuu mukaan pelaamaan!
Julkaistu: 29.10.2021 13.30

NJS Leikkifutis kutsuu mukaan pelaamaan!

NJS Leikkifutis starttasi talvikauteen tällä viikolla ja heti ensimmäisistä harjoituksista lähtien ryhmässä on ollut iloinen ja hyvä meininki! Harjoittelemme Leikkifutiksessa jalkapallon ja ryhmässä toimimisen alkeita ja vaihtuvat harjoitusohjelmat sisältävät paljon kivoja leikkejä ja liikunnan iloa viikosta toiseen. Toiminta on tarkoitettu 2017-syntyneille tytöille ja pojille.

Kirkonkylän Leikkifutis harjoittelee Kivenpuiston koulun liikuntasalissa joka keskiviikko klo 17.45–18.30. Liikuntasalissa on mukava harjoitella läpi talven – meitä ei räntäsateet tai pakkaset haittaa!

Muistathan kertoa kavereillekin Leikkifutiksesta ja pyytää heidät mukaan kokeilemaan. Kirkonkylän Leikkifutis mahdollistaa harrastamisen lähellä kotia muiden samalla alueella asuvien ikätovereiden kanssa, joten täältä löydät myös uusia kivoja kavereita! Toimintaan voi tulla mukaan koska tahansa! Ryhmään voi tulla myös vuotta vanhemmat lapset, mikäli kulkeminen Klaukkalan Viskarifutikseen ei ole mahdollista. Laitathan siinä tapauksessa viestiä meille osoitteeseen nappulat@njs.fi.

Toimintaan voi tutustua kolmen viikon ajan ilman sitoutumista.

Lisätietoja toiminnasta löydät Leikkifutiksen omilta nettisivuilta https://www.njs.fi/seura/253/leikkifutis-2017-syntyneet

Tervetuloa uudet ja vanhat harrastajat mukaan Leikkifutikseen!