Otso Kakkosen A-lohkon paras
Julkaistu: 05.12.2020 17.23

Otso Kakkosen A-lohkon paras

NJS miesten edustusjoukkueen Otso Knuuttila on valittu Jalkapallon pelaajayhdistyksen äänestyksessä Kakkosen A-lohkon kauden 2020 parhaaksi maalivahdiksi.

Otso on NJS kasvatti ja pelaamisen ohella valmentaa seuramme D-C ikävaiheen maalivahteja sekä oman yrityksensä FYSIO-OTSO:n kautta tekee yhteistyötä seuran kanssa fysioterapian merkeissä.

-Lämmittäähän se mieltä, kun nimenomaan muidenkin seurojen pelaajat tekevät tällaisen valinnan. Näen sen myös hienona osoituksena urheilun yhteisöllisyydestä ja vastustajien kunnioituksesta vaikka pelikentillä toisia vastaan kilpaillaankin.

Maalivahtivalmentaja Petri ”Petu” Pyhältö on tietysti aina suurella mielenkiinnolla seurannut kansainvälisiäkin maalivahteja, mutta myös valmentanut lukuisia maalivahteja junnuista aina Veikkausliigatasolla saakka.

-Kyllä pelaajayhdistyksen valinta on aivan oikeaan osunut. Otson vahvuuksina pidän erittäin määrätietoista harjoittelua, korkeaa vaatimustasoa omaan tekemiseen ja vahvaa oman tekemisen analysointia.

NJS yhteisö onnittelee Otsoa!

Kuvat Rainer Lönnbäck ja Matti Murto, teksti ja haastattelut Tommi Paananen

Kapteenin otteet keräävät arvostusta pelaajilta yli seurarajojen