NJS käynnistää yhteistoimintaneuvottelut ja talouden kehitysohjelman
Julkaistu: 22.04.2021 21.40

NJS käynnistää yhteistoimintaneuvottelut ja talouden kehitysohjelman

Nurmijärven Jalkapalloseura käynnistää YT-neuvottelut ja talouden kehitysohjelman

NJS on pakotettu käynnistämään koko henkilöstöä koskevat yhteistoimintaneuvottelut osana mittavaa, myöhemmin julkaistavaa kaksivuotista talouden kehitysohjelmaa, jonka tarkoituksena on vakauttaa ja varmistaa seuran taloudelliset toiminta edellytykset myös tulevaisuudessa.

Seuran jäsenmäärä on kärsinyt pahasti koronavuoden aikana ja myös kumppanuushankinta sekä urheilun tukitoimintojen kehittäminen on ollut äärimmäisen haastavaa pandemian aikana.

Seura jää ilman keväällä jaettavaa Opetus- ja kulttuuriministeriön koronatukea, lähes kaikki tapahtumat ja turnaukset on jouduttu kuluneen vuoden aikana joko peruuttamaan tai viemään läpi hankalien rajoitusten kanssa ja useampikin seuran kehittämä tukitoiminta on joko vastatuulessa tai kokonaan peruuntunut.

Nämä esimerkit näkyvät valitettavasti väistämättä myös seuran taloudessa.

Talouden kehitysohjelma ja yhteistoimintaneuvotteluiden säästötoimenpiteet pyritään toteuttamaan ensisijaisesti niin, että niistä koituisi mahdollisimman vähän haittaa seuran ydintoiminnalle, eli jalkapallolle ja joukkueille. Seura jatkaa tukitoimintojen ja avustusten aktiivista etsimistä, mutta tässä tilanteessa loppuvuotta koskevat säästötoimenpiteet ovat välttämättömiä seuran tulevaisuuden varmistamiseksi.

Kehitysohjelma rakentuu tulevan kevään ja kesän aikana.

Mahdolliset kysymykset asian tiimoilta voi osoittaa toimisto@njs.fi sähköpostiosoitteeseen, joka pidetään toiminnassa myös mahdollisten henkilömuutosten ajan.