Vastaa kyselyyn ja vaikuta alle kouluikäisten jalkapallotoimintojen organisointiin
Julkaistu: 27.06.2022 11.02

Tutkimus alle kouluikäisten ja koulunsa aloittavien jalkapallotoimintojen organisoinnista Nurmijärven Jalkapalloseurassa

Seuran junioripäällikkö Asko Jortikka tutkii alle kouluikäisten jalkapallotoimintojen organisointia osana valmennuksen YAMK-opintoja Haaga-Heliassa. Vastaamalla kyselyyn autat meitä toiminnan järjestäjiä ymmärtämään entistä paremmin perheiden toiveita ja kokemuksia lasten harrastukseen liittyen. Kyselyssä kartoitetaan perheille parhaiten sopivia harjoitteluaikoja ja- paikkoja ja siihen vastaaminen vie n. 5 minuuttia.

Kyselyyn pääset tästä https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc3KBb7eF....

Lämmin kiitos, että olet mukana kehittämässä seuraa!