NJS-kasvatti Tony Lehtimäki palaa takaisin Palokärkiin
Edustus MiehetJulkaistu: 24.07.2024 08.57

NJS-kasvatti Tony Lehtimäki palaa takaisin Palokärkiin

FC Konnusta NJS Miesten edustusjoukkueeseen siirtyvä Tony Lehtimäki on tuttu kasvo Palokärkiperheelle. Vuosina 2016–2020 ja 2022 kaudella NJS edustuksessa pelannut Lehtimäki palaa takaisin NJS riveihin loppukauden kattavalla sopimuksella.

FC Konnun riveissä viime kaudella ja tällä kaudella yhteensä 24 ottelua pelannut Tony teki 16 maalia pelaamissaan otteluissa. Tony omaa myös kahdelta kaudelta kokemusta vajaan 30 ottelun verran Ykkösessä, kun edusti kaudella 2021 PK-35 ja kaudella 2022 JäPS Järvenpäätä.

Tony on valmennukselle tuttu kaveri vuosien varrelta ja myös tältä talvelta, kun Tony oli noin kuukauden joukkueen mukana. Silloin ei valitettavasti päästy sopimukseen. Laiturina viilettävä Tony tuo kokemusta, kovaa työntekoa ja nopeutta laidalle.

Päävalmentaja Savukoski kommentoi siirtoa seuraavasti:

"Hienoa saada oman kylän jätkä takaisin riveihin. Tony on itselle tuttu kaveri omasta ensimmäisestä vuodesta täällä alkaen eli kuuden vuoden takaa, niin tiedämme mitä saamme hänestä. Tony oli maanantaina joukkueen mukana ensimmäistä kertaa, heti pääsi hyvin mukaan touhuun ja mies näyttää olevan hyvässä kunnossa. Tony itse otti viikonloppuna yhteyttä asian tiimoilta ja hyvään aikaan otti yhteyttä, kun meillä on neljä–viisi pitempiaikaista loukkaantumista, niin pelaajia tarvitaan lisää."

"Loukkaantumisten takia etsimme vielä muutamaa pelaajaa lisää joukkueeseen" lisää Savukoski.

Tony pelaa loppukauden numerolla 11.

Tervetuloa takaisin Tony!