Alkusarja Pakettiin ja Kohti Yläloppusarjaa
Edustus MiehetJulkaistu: 18.08.2024 09.04

Alkusarja Pakettiin ja Kohti Yläloppusarjaa

Joukkue on tällä viikolla nauttinut ansaittua lomaa alkusarjan jälkeen. Harjoituksiin palataan maanantaina, ja siitä alkaa valmistautuminen yläloppusarjan viiteen otteluun.

Alkusarja saatiin päätökseen viime lauantaina, kun joukkue otti makean voiton sarjan kärkijoukkue Atlantiksesta ja varmisti paikan yläloppusarjassa. Tulevan yläloppusarjan avausottelu pelataan tiistaina 27.8. klo 18:30 Pukinmäen nurmella.

Toinen kierros alkusarjaa sujui joukkueelta mukavasti, kun tarkastellaan tilastoja ja verrataan tuloksia ensimmäiseen kierrokseen. Joukkue keräsi toisella kierroksella 14 pistettä, mikä on kaksi pistettä enemmän kuin ensimmäisellä kierroksella. Maalisuhde oli 16–12. Voittoja kertyi kolme, tasapelejä viisi ja tappioita yksi.

Alkusarjasta kertyi yhteensä 26 pistettä maalisuhteella 28–24. Voittoja kertyi 6, tasapelejä 8 ja tappioita 4. Näillä tilastoilla joukkue sijoittui alkusarjassa kuudenneksi. Yhdeksästä kotiottelusta saldo oli kaksi voittoa, viisi tasapeliä ja kaksi tappiota. Kotona maalisaldo oli 13–13, ja pisteitä kerättiin 11. Vieraissa yhdeksästä ottelusta saldo oli neljä voittoa, kolme tasapeliä ja kaksi tappiota. Vieraissa maalisaldo oli 15–11, ja pisteitä tuotiin Nurmijärvelle 15.

Lahden Reipas oli ainoa joukkue, jota vastaan Palokärjet eivät onnistuneet saamaan pisteitä. Tämä tarjoaa hyvän tavoitteen kotiotteluun, joka pelataan lauantaina 31.8. klo 15:00 Klaukkalan urheilupuistossa nurmella.

Joukkueen paras maalintekijä oli Akseli Lehtojuuri kahdeksalla osumalla, ja toiseksi paras Tomi Grönthal kolmella osumalla. Maaleja teki yhteensä 15 eri pelaajaa. Oma maali pystyttiin pitämään puhtaana kolmessa ottelussa: Otso Knuuttila torjui kaksi nollapeliä ja Santtu Keto-oja yhden.

Kentällä kävi yhteensä 34 pelaajaa, joista kolme oli maalivahteja. Kahdeksan pelaajaa kellotti yli 1000 minuuttia peliaikaa, ja eniten minuutteja keräsi Oliver Pursiainen, yhteensä 1620 minuuttia.

Seuraava ottelu pelataan tiistaina 27.8. klo 18:30, kun joukkue kohtaa Atlantis Akatemian vieraissa Pukinmäen nurmella. Yläloppusarjan ensimmäinen kotiottelu on lauantaina 31.8. klo 15:00, jolloin Lahden Reipas saapuu vieraaksi Klaukkalaan.

Tervetuloa kannustamaan ja hanki loppukauden kausikortti nyt vain hintaan 10 €! Kausikortteja voi ostaa mm. NJS Puodista