P2010Julkaistu: 08.12.2022 12.51

Maksut

HARRASTAMISEN MAKSUT:

• Aloitusmaksu 60 € (sisältää pelipaidat ja sukat)
    • Muut varusteet (sininen lyhythihainen ja pitkähihainen harjoituspaita, mustat verryttelyhousut, tuulitakki) hankitaan itse Klaukkalan Team Sportian kautta.
  • Pelipassi 42 € ja tapaturmavakuutus 50 €, ellei pelaajalla ole omaa tapaturmavakuutusta
  • Pelaajakohtainen kuukausimaksu:
    • 120 € (90 € kenttä- ja valmennusmaksua, 17 € seuran toimintamaksua ja 13 € joukkueen toimintamaksua)

Kuukausimaksut laskutetaan joka kuukauden 1. päivä ja eräpäivä on kuukauden 11. päivä.

Kuukausimaksuun sisältyy harjoitukset 3 x viikossa, fysiikka- ja maalivahtiharjoittelu, sarjapelit, osa turnauksista, leiripäivät ja päättäjäiset.

Osasta vierasturnauksia voidaan periä osallistumismaksu 15 - 20 €/pelaaja/turnaus.

SEURAN JÄSENMAKSU:

Seuran jäsenmaksu on 85 € vuosi (eräpäivä 5.1)

JALKAPALLOHARRASTUKSEN LOPETTAMINEN TAI TAUOLLE JÄÄMINEN

Kun pelaaja ilmoittaa jalkapalloharrastuksen lopettamisesta tai tauolle jäämisestä, noudatetaan kuukausimaksussa 1 kuukauden irtisanomisaikaa esim. jos pelaaja ilmoittaa lopettamisesta tai tauolle jäämisestä tammikuussa, peritään kuukausimaksu vielä helmikuulta.

Kun pelaaja palaa tauolta, aloitetaan kuukausimaksun veloitus palaamista seuraavan kuukauden alusta esim. jos palaa huhtikuussa, niin veloitus aloitetaan toukokuussa.

Jos pelaaja ilmoittaa tauon jälkeen, että lopettaakin pelaamisen, niin irtisanomisajan maksu on jo maksettu tauolle jäämisen yhteydessä.

Joukkueen uusimmat uutiset