INFOA JOUKKUEEMME TOIMINNASTA
PT2016Julkaistu: 25.09.2023 15.25

INFOA JOUKKUEEMME TOIMINNASTA

Mukaan mahtuu kaikki innokkaat vuonna 2016 syntyneet tytöt ja pojat aina vasta-alkajasta pidempään pelanneisiin pelaajiin. Joukkueessamme on tällä hetkellä noin 55 pelaajaa ja lisää pelaajia kaivataan mukaan. Harjoituksissa on hyvä henki ja mukaan on helppoa tulla. Harjoituksissa jakaannumme omantasoisiin pienryhmiin, joten jokaiselle löytyy mielekäs treeniryhmä ja harjoitteet riippumatta onko futiksen parissa viihtynyt jo pidempään vai onko innostus lajiin vasta herännyt. Harjoittelemme talvikaudella hyvissä harjoitusolosuhteissa Klaukkalan lämmitetyllä tekonurmella ja hallissa, sekä kerran viikossa Kirkonkylällä Maaniitun koulun salissa. Myös kesäisin treenejä voi olla Klaukkalan lisäksi muissakin päätaajamissa. Päävalmentajanamme toimii Jari Toivonen ja hänen apunaan valmennuksessa on vanhempivalmentajia.

Harjoitukset ja muut pelitapahtumat:

Välivuoroilla vko 39, 40, 41 ja 43 treeniaikamme ovat seuraavat:

Ma klo 17.30-19.00 klaukkala (vko 39 ja 40 halli, vko 41 ja 43 tekonurmi).

Ke klo 17.30-19.00 Klaukkalan halli

Pe klo 16.45-18.00 Klaukkalan tekonurmi

Harjoittelemme 2024-2025 talvikaudella 28.10. lähtien kolme kertaa viikossa. Harjoittelussa on tauot koulujen lomien mukaisesti joululomalla ja talvilomalla.

Harjoitusajat ovat:

Maanantai 18.00-19.30 Klaukkalan tekonurmella. Kisatie 9, 01800 Klaukkala.

Keskiviikko 16.45-18.00 Maaniitun koulun salissa Kirkonkylällä, Heikkiläntie 27, 01900 Nurmijärvi .

Torstai 16.45-18.30 Klaukkalan kuplahallissa, Kisatie 9, 01800 Klaukkala.

Osallistumme NJS:n talviminareihin noin kerran kuussa ja pyrimme järjestämään lisäksi harjoituspelejä lähialueen seurojen kanssa. Lisäksi talvikaudella on mahdollista osallistua erillismaksulliseen taitokouluun tiistaisin, hinta 40€/kk.

Kustannukset:

Joukkueeseen liittymismaksu on 20€. Kuukausimaksu on 67 €/pelaaja (sisältäen joukkueen kuukausimaksun 50€ ja seuran toimintamaksu 17€). Tämä kattaa harjoituskulut, valmennuskulut ja kesän sarjapelit. Lisäksi kerran vuodessa tulee seuran jäsenmaksu 85 €/vuosi. Mahdolliset erillismaksulliset turnaukset laskutetaan erikseen niihin osallistuvilta pelaajilta, yleensä noin 10-20 euroa/turnaus. Talvikaudella talkoilemme ja pelaame seuran minariturnauksissa, minkä avulla saamme muita joukkuekohtaisia kuluja katettua. Myös muita mahdollisia talkoita tai varainkeruuta voimme toteuttaa kauden aikana.

Jokaisella pelaajalla tulee olla vakuutuksellinen pelipassi, joka on voimassa kalenterivuoden. Vuonna 2024 pelipassin hinta vakuutuksen kanssa on 11€. Pelipassit hankitaan joukkueen kautta ja niistä laskutetaan erikseen.

Varusteet:

Harjoituksiin pelaaja tarvitsee nappulakengät, säärisuojat, koon 3 jalkapallon ja vesipullon. Pelaajan tulee hankkia itse pelejä varten kotipeliasu, eli pelipaita, pelishortsit ja sukat. Muita varusteita ei velvoiteta hankkimaan mutta seura suosittelee tämän ikäisille harjoituspaidan ja verkkapaidan hankkimista.

Kokeilujakso ja ilmoittautuminen joukkueeseen:

Uudet pelaajat ovat tervetulleita kokeilemaan ja innostumaan joukkueen toiminnasta kahden viikon ajan ennen virallista päätöstä joukkueeseen liittymisestä. Mukaan harjoituksiin tarvitset sään mukaisen urheiluvarustuksen (kerrospukeutuminen) ja juomapullon. Nappiksia ei tarvitse heti olla hankittuna ja säärisuojat sekä pallon saat tarvittaessa lainaan joukkueelta kokeilujakson ajalle. Pelaajat ovat vakuutettu kokeilujakson ajan seuran puolesta mutta sen jälkeen pelaajalle tulee hankkia maksullinen pelipassi joukkueenjohtajien kautta. Ilmoittautuaksesi kokeilujaksolle ole yhteydessä joukkueenjohtajiin sähköpostitse, pt2016@njs.fi.

Kokeilujakson jälkeen mukaan varsinaiseen toimintaan voit ilmoittautua alla olevalla linkillä:

Joukkueessa lopettaminen:

Joukkueesta tulee irtisanoutua kirjallisesti sähköpostilla joukkueenjohtajille. Irtisanoutumisaika on yksi kuukausi. Eli mikäli pelaaja irtisanoutuu esimerkiksi tammikuussa, tulee hänen maksaa vielä helmikuun kuukausimaksu. Jo maksettuja maksuja ei palauteta irtisanomisen yhteydessä. Jäsenmaksuvelvollisuus säilyy kuluvan vuoden loppuun ja toimintamaksuvelvollisuus irtisanomisajan loppuun.

Joukkueen uusimmat uutiset