Varustehankinnat

Kaikki seuralogoilla varustetut tuotteet hankitaan Klaukkalan Sportiasta omakustanteisesti. Lisätietoja varustehankinnoista saat joukkueenjohtajilta. Uudet pelaajat saavat pelinumeron joukkueenjohtajalta.

Treenivaatetus

Harjoituksissa pukeudutaan seura-asuun säänmukaisesti. Jokainen pelaaja hankkii omakustanteisesti seuraavat seuravaatteet Puman mallistosta: mustat sortsit, treenipaita (lyhythihainen), zip-treenipaita (verkkatakki), sadetakki, siniset Puman pelisukat. Tuotteita voi hankkia Sportiasta tarpeen mukaan.

Peliasu

Pelaajat hankkivat pelipaidat omakustanteisesti Klaukkalan Sportiasta. Pelipaitoja on kaksi: tummansininen (kotipaita) ja keltainen (vieraspaita). Kaikissa peleissä ja turnauksissa pelaajalla on oltava molemmat paidat mukana.

Otteluissa asuna on pelipaita, mustat sortsit ja tummansiniset pelisukat.