Julkaistu: 31.10.2021 23.08

Tervetuloa mukaan 2013 ikäkauden mukaan!

Tervetuloa mukaan 2013 ikäkauden iloiseen jalkapallojoukkueeseen pelaamaan ja löytämään uusia kavereita! Olemme positiivinen 2013 syntyneiden tyttöjen ja poikien ikäkausijoukkue, joka on aloittanut jo toimintansa ns. nappulajoukkueena ja mukana on tällä hetkellä n. 70 lasta. Joukkueeseen toivotaan paljon lisää pelaajia ja mukana voi aloittaa aivan vasta-alkajatkin. Meillä on pelaajia monen eritasoisia ja kaikille löytyy paikkansa. Tällä hetkellä mukana on sekä tyttöjä, että poikia ja myös valmentajista löytyy sekä miehiä, että naisia. Joukkueen vastuuvalmentajana toimii Sampo Yrjölä.

Tule rohkeasti kokeilemaan ilmaiseksi kuukaudeksi mukaan! Ilmoittaudu mukaan laittamalla viestiä pt2013@nsj.fi osoitteeseen tai soittamalla joukkueenjohtajalle Satu Sainilalle puh. 040 758 3815 . Mikäli ilmoittaudut sähköpostilla, niin ilmoita lapsen nimi, syntymäaika, osoite, huoltaja ja huoltajan tiedot.

Joukkueen harjoitukset ajalle 1.11.2021 - ~10.4.2022

Maanantaisin 17.15-18.10 Klaukkalan Tekonurmella (ulkona)

Torstaisin 18.45-20.00 Nurmijärven Sähkö Areenalla

Harjoitusvarusteet

• Kuplahallissa pärjää verkkarivaatetuksella harkkojen ajan.
  • Oman pallon (koko 3) voi ottaa, mutta saa myös lainapallon tarvittaessa.
  • Oma juomapullo nimellä kannattaa ottaa mukaan!Jos löytyy jalkapallokengät (nappikset), lenkkareilla pärjää myös aluksi.
  • Hyviä käytettyjä futiskenkiä löytyy kirppareiltä ja facebook-kirppareilla.
  • Reppu tai muu kassi, johon saa ylimääräiset kamppeet harkkojen ajaksi.
  • Iloinen ja reipas mieli. Uskaltaa yrittää, vaikka alkuun tuntuisikin joku asia haastavalta, eikä heti osaisi.

Harrastuksen kustannukset

Kokeilla saa maksutta ja päätös jatkosta sovitaan joukkueenjohtajan kanssa. Sitä ennen ei pelaaja sitoudu mihinkään, mutta vakuutus ei ole voimassa kokeiluaikana eikä pelaaja voi osallistua peleihin/turnauksiin ennen kuin päätösjatkosta on tehty ja joukkueenjohtaja on sen jälkeen ostanut pelipassin/vakuutuksen. Harrastuksen pakolliset maksut ja toimet:

• seuran jäsenmaksu 85 e /vuosi (ensimmäinen maksu on tammikuussa 2021 ja uuden pelaajan kohdalla lähellä aloittamisaikaa/sovitusti)
  • seuran toimintamaksut 4 x 50 e /vuosi. Nämä maksut vahvistetaan joka vuosi seuran syyskokouksessa. Erääntyy maalis-, kesä-, elo- ja lokakuussa.
  • Joukkueen oma toimintamaksu on nyt ollut 45e/kk. Maksun suuruus on laskettu alustavan arvion mukaiselle lapsimäärällä ilman varainhankintaa. Joukkue voi omalla toiminnallaan vaikuttaa maksun suuruutteen.

JOUKKUEEN TOIMIHENKILÖT:

Joukkueenjohtaja