Kaislat voittivat erityisryhmien SM-sarjan D-tason kultaa!!
Julkaistu: 13.08.2022 20.55

Kaislat voittivat erityisryhmien SM-sarjan D-tason kultaa!!

Kaislat taistelivat lauantaina 13.8. kuumassa säässä Hämeenlinnan osaturnauksessa kolmanneksi. Ensimmäisessä pelissä kaatui FC Kuusysi 2-4 ja toisessa pelissä JJK selvin numeroin. Välierässä vastaan tuli vanha tuttu Tikka, joka oli tiukan pelin jälkeen parempi lukemin 1-2. Henkisiä voimavaroja tarvittiin, jotta joukkue sai latauduttua pronssiotteluun, jossa kaatui toistamiseen aiemmin kohdattu FC Kuusysi, tällä kertaa lukemin 2-6. Loppuottelussa RiPS kaatoi Tikan. Tällä tuloksella olikin Kaisloille iso merkitys, sillä erityisryhmien SM-sarjan kokonaistuloksessa lasketaan yhteen kaikkien osaturnausten pisteet. Kaislat oli menossa hakemaan pronssimitaleja, kun joukkue saikin kuulla voittaneensa koko SM-sarjan pisteissä D-tason kultaa yhden pisteen erolla Tikkaan. Tästähän seurasi koko lailla iloa ja riemua! Kaikki Kaislojen hienot pelaajat saivat kovalla työllä ansaitsemansa kultamitalit kaulaansa. Poikakin saatiin kotiin!