Tietopaketti uusille pelaajille - tervetuloa mukaan toimintaan!
Julkaistu: 16.08.2021 08.50

Tietopaketti uusille pelaajille - tervetuloa mukaan toimintaan!

Uudet pelaajat voivat tulla mukaan kokeilemaan joukkueen harjoituksiin. Kokeilujakso on ilmainen, ja sen aikana voi osallistua treeneihin neljä kertaa.

Uusien pelaajien ilmoittautuminen linkistä: https://www.njs.fi/seura/256/uudet-junioripelaajat Lisäksi lähetä meille sähköpostiviesti joukkueen osoitteeseen: t2011_2012(at)njs.fi. Näin tiedämme ottaa uuden harrastajan mahdollisimman hyvin vastaan sekä laittaa lisätietoja aloituksesta ja toiminnastamme.

Valmennuksesta vastaa vastuuvalmentajat sekä mukava joukko apuvalmentajia.

Varusteet

Uudet pelaajat pärjäävät ensimmäisillä kerroilla hyvin liikuntavarusteilla, lenkkareilla ja juomapullolla. Jos harrastusta haluaa jatkaa, tulee pelaajalle hankkia nappikset ja säärisuojat.

Jokaisella joukkueen jäsenellä tulee olla turnauksia varten joukkueen virallinen peliasu, johon kuuluu pelaajan numerolla varustettu pelipaita, shortsit ja jalkapallosukat. Pelipaidan saa lainaksi joukkueelta tai sellaisen voi ostaa omaksi Team Sportia Klaukkalasta (osoite Klaukkalantie 57), josta saa myös neuvontaa varusteisiin liittyen. Sportiasta voi hankkia myös joukkueen harjoitteluasuja.

Facebookissa toimii ryhmä nimeltään NJS varustekirppis. Sen kautta voi hankkia käytettynä seuran varusteita.

Maksut

Supersalamat-joukkueen kuukausimaksu on 55 euroa. Maksu sisältää mm. valmennuksen ja harjoitusvuorot. Kuukausimaksun lisäksi tulevat vuosittainen olosuhdemaksu 200 euroa, NJS-jäsenmaksu 85 euroa ja pelaajalisenssi 29 euroa sisältäen vakuutuksen.

Harjoitusajat

*Harjoitusajoissa saattaa esiintyä muutoksia. Tarkista ajat t2011_2012(at)njs.fi tai sivun reunassa näkyvästä kalenterista.

Harjoitusvuorot 25.10.2021 - 31.3.2022

• Tiistaisin klo 17:15 – 18:40 Klaukkalan tekonurmi
  • Keskiviikkoisin klo 16:15 – 17:40 Klaukkalan kuplahalli
  • Perjantaisin klo 16:45 – 18:10 Klaukkalan tekonurmi

Jopox

Käytössämme on Jopox -järjestelmä, jonka kautta ilmoittaudutaan joukkueen harjoituksiin ja pelitapahtumiin sekä hoidetaan viestintää. Jopoxin avausta varten tarvitsemme huoltajan tiedot (nimi, sähköposti ja puhelinnumero). Kirjautumisen yhteydessä pelaajan tietoihin päivitetään tietosuoja sekä syntymäaika. Suosittelemme helposti ladattavaa mobiiliapplikaatiota, josta on kätevä ilmoittautua kalenteritapahtumiin IN/OUT.

Viestintä

Joukkueen tiedotus tapahtuu Jopoxin ja sähköpostin välityksellä. Kommunikointi perheiden ja joukkueen välillä on tärkeää. Ennen tai jälkeen harjoitusten tai pelien voi joukkueen toimihenkilöiltä rohkeasti kysyä mitä tahansa joukkueen asioihin liittyen, he kertovat mielellään. Joukkueen vanhemmilla on käytössä myös oma Whatsapp-ryhmä.