NJS T11-12 kausi paketissa
Julkaistu: 28.10.2021 21.10

NJS T11-12 kausi paketissa

Upea futiskautemme huipentui mahtavissa tunnelmissa syksyisessä Helsingissä. Joukkueesta oli mukana 33 tyttöä, valmentajat sekä vanhempien porukka kannustamassa Helmareita Suomi-Irlanti MM-karsintaottelussa paikan päällä olympiastadionilla. Jokainen meistä lähti kotiin hyvillä mielin Suomen täpärästä häviöstä huolimatta. Yhdessäolo tällä sakilla on aina riemukasta! Katsaus meidän joukkueen päättyneeseen kauteen alla.

Koronarajoituksista huolimatta saimme harjoitella koko kauden. Valmennuksesta vastasivat Mikko Seppänen ja Sampo Yrjölä apuvalkkujen kera. Säännöllisesti harjoitelleilla tytöillä kehitys oli kauden aikana huimaa ja eteenpäin meno jalkapallon näkökulmasta näkyi peleissä, Talvella saimme hyvää treenitukea myös 2011 ja 2012 pojista, jolloin tytöille löytyi sopivan tasoisia harjoitusryhmiä. Kevään ja kesän harjoittelimme omilla porukoillla ja syyskierroksella osin jo 2011 sekä 2012 tytöt yhdessä.

T2011 pelasi ykkössarjaa, jossa kevät oli tuloksellisesti parempi. Syyskierroksen otteluissakin olimme hienosti mukana, vaikka kohtasimme kovempia sarjavastustajia. Kauden aikana pelasimme viidessä turnauksessa, joista tuloksena kultamitali (KäPan kevätturnaus), pronssi (Hyvinkään tyttöturnaus) ja kolme sijoitusta kahdeksan joukkoon. (Stadi Cup, HJK Play like a Girl sekä Hippo). Syyskuun reissuturnauksemme Hippo sisälsi otteluiden lisäksi myös kaksi hotelliyötä Jyväskylässä ja yhteenliimaavaa hauskanpitoa tyttöporukalla.

T2012 pelasi kauden kohokohdan Stadi Cupin helteisissä tunnelmissa Talissa. Musta peliryhmä esitti niin Talissa kuin koko sarjakauden ajan hienoja otteita voittaen yli 80% kaikista peleistään. Go girls! Musta joukkue taisteli myös Pingviinissä poikien sarjassa hyvällä menestyksellä. Keltaisessa peliryhmässä moni pelasi tällä kaudella ensimmäiset futisottelunsa Palokärkipaidassa. Joukkueen riemua ja rohkeutta päästiin kokemaan Stadi Cupin lisäksi Hyvinkään tyttöturnauksessa sekä kesäkuussa omissa minareissa. Mikä hienointa maaliskuun alusta ikäryhmämme on kasvanut kahdellatoista uudella pelaajalla.

Yhdessä olemme enemmän! Uudelle alkavalle kaudelle lähdemme yhdistetyllä 2011-2012 joukkueella, jota luotsaa vastuuvalmentaja Sampo Yrjölä. Tytöt treenaavat kolme kertaa viikossa ja ottelukentille suuntaamme kolmella peliryhmällä. Uudet pelaajat ovat meille lämpimästl tervetulleita! Liity siis tyttöjoukkueeseen iloiseen olit sitten vasta-alkaja tai edistyneempi harrastaja. Lue täältä lisää miten pääsee mukaan. Futis on ihan paras laji!