Uefa Playmakersin kesän eka ryhmä onnistuneesti maaliin
Julkaistu: 20.07.2022 18.13

Uefa Playmakersin kesän eka ryhmä onnistuneesti maaliin

Uefa Playmakersin kesän eka ryhmä onnistuneesti maaliin!

NJS pääsi mukaan ensimmäistä kertaa UEFA Playmakers-ohjelmaan. Ohjelman tavoitteena on tarjota 5–8-vuotiaille tytöille matalan kynnyksen mahdollisuus tutustua jalkapalloon sekä oppia liikunnallisia ja sosiaalisia taitoja. Vuoden 2021 aikana yli 2 500 tyttöä tutustui ohjelman kautta uuteen harrastukseen. Uuden jalkapallokauden kynnyksellä mukana ohjelmassa on myös täysin uusi tarina elävöittämään ensimmäisiä treenikertoja pienten lasten kielelle.

Pieni mutta sitäkin innokkaampi ryhmä harjoitteli Frozen II tarinan mukaan eläytyen eri hahmojen ja tarinan käänteisiin. Samalla opeteltiin liikunnallisia kuin jalkapallollisia taitoja. Njs Kiittää upeita tyttöjä ja ohjaajia ihanasta ensimmäisestä ryhmästä. Ryhmäläisillä on mahdollisuus liittyä NJS:n eri ryhmiin tai kokeilla Frozen II harjoitukset uudestaan.

Seuraavaan ryhmä aloittaa 9.8 ja ilmoittautumaan pääset TÄSTÄ ! Hinta on edullinen 40 euroa ( 8 kertaa). Harjoitukset ovat tiistaisin klo 18.30 -19.15 Klaukkalan tekonurmella.