Olen Rohkea!
Julkaistu: 10.08.2022 08.28

Olen Rohkea!

UEFA Playmakers historiallinen toinen ryhmä käynnistyi ti 9.8.2022 Nurmijärvellä

Playmakers-ohjelman tavoitteena on tarjota 5–8-vuotiaille tytöille matalan kynnyksen mahdollisuus tutustua jalkapalloon sekä oppia liikunnallisia ja sosiaalisia taitoja. Vuoden 2021 aikana yli 2 500 tyttöä tutustui ohjelman kautta uuteen harrastukseen. Uuden jalkapallokauden kynnyksellä mukana ohjelmassa on myös täysin uusi tarina elävöittämään ensimmäisiä treenikertoja pienten lasten kielelle.

Olen Rohkea!" tunnus kuuluu joka harjoituksissa kun elämme Forzen II tarinaa ja teemme tarinaan liittyviä mukaisia harjoituksia liikunnan ja palloon tutustumisen merkeissä.

NJS haluaa olla nostamassa jalkapallon asemaa tyttöjen ja naisten suosituimmaksi harrastukseksi Suomessa ja Playmakers-ohjelma on luonteva osa tätä tavoitetta. Uudenlainen tarinallinen tapa mahdollistaa meille tavan tavoittaa tyttöjä ja perheitä, jotka eivät vielä harrasta jalkapalloa. Playmakers toiminta rohkaisee lapsia kokeilemaan uutta harrastusta matalalla kynnyksellä. Siitä on helpompi jatkaa seuran nappula- tai joukkuetoiminnassa. Lähdemme innolla elokuussa toteuttamaan ohjelmaa toisen kerran tänä kesänä ", Nurmijärven Jalkapalloseuran puheenjohtaja Sirpa Laukala kertoo.

Ryhmä harjoittelee 8 kertaa ja toiminta on edullinen 40 euroa. Vielä ehdit mukaan, ilmoittautuminen UEFA Playmakersiin tapahtuu TÄSTÄ

Sirpa Laukala puh.0456319375 klo 16-19

puheenjohtaja@njs.fi