UUDET PELAAJAT

Tervetuloa maailman suosituimman urheilulajin pariin! Nurmijärven Jalkapalloseurasta löytyy sopiva joukkue ihan jokaiselle - olit sitten vasta-alkaja, pelikenttien konkari tai ensimmäistä omaa harrastusta aloitteleva nappulafutari.

Lisätietoa eri joukkueista löydät sivuston ylävalikon kautta. Tutustu tarjontaan ja ilmoittaudu mukaan!

Alle kouluikäiset

Löydät lisätietoa NJS Nappulatoiminnasta TÄSTÄ. Ryhmiin voit tutustua tarkemmin ylävalikon kautta.

ILMOITTAUDU NAPPULATOIMINTAAN TÄSTÄ!

Juniorit

Lisätietoja tyttöjen ja poikien joukkueista löydät sivun yläosan valikosta.

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ!

Ota yhteyttä ennen ensimmäiseen harjoitukseen tuloasi ikäluokkasi vastuuhenkilöihin. Joukkueiden yhteystiedot löydät NJS:n etusivulta valikon kohtien Tytöt tai Pojat alta.

Kaikki pelaajat tarvitsevat pelipassin ja usein joukkueet hoitavat ne kootusti. Palloliiton sivuilta löytyy ohjeita pelipassin hankintaan, lisätietoja vakuutusturvasta sekä siitä, kuinka toimia vahingon sattuessa. Keskustele joukkueenjohtajan kanssa ennen pelipassin hankintaa varmistaaksesi miten joukkueessasi pelipassit ostetaan.

PV Vahingonkäsittely on suomalainen Suomen Palloliiton pelipassivakuutettujen henkilöiden urheiluvahinkojen käsittelijä.

Uuden pelaajan tullessa kokeilemaan harrastusta, hän on vakuutettuna omalla vakuutusturvallaan tai seuran yleisellä tapaturmavakuutuksella. Kokeilujakso voi kestää max. 1kk, jonka jälkeen pelaajalla tulee olla joko pelipassivakuutus tai henkilökohtainen urheilutoiminnan kattava vakuutus. Jälkimmäisen kohdalla pelaajan on toimitettava joukkueenjohtajalle todistus vakuutuksesta.

Lisätietoja voit kysyä joukkueenjohtajilta ja valmentajilta.

Aikuiset

Lisätietoja joukkueista ja toiminnasta löydät sivun yläosan valikosta kohdasta Aikuiset.

Tällä lomakkeella voit ilmoittautua aikuisten toimintaan!