Tervetuloa Team Sportia Klaukkalaan

Team Sportia Klaukkala on polkupyörien ja palloilulajien erikoismyymälä. Vuodesta 2009 toiminut liike on kolmen veljeksen, Tomi, Sami ja Jukka Nyrövaaran omistama perheyritys. Uuden myymälämme toimitilat valmistuivat keväällä 2016, jolloin samalla entinen Sportia Klaukkala muuttui Team Sportia Klaukkalaksi.

Meiltä löydät kattavan valikoiman salibandy- ja jalkapallotarvikkeita sekä tekstiilit ulko- ja sisäliikuntaan. Tiloissamme toimii myös kattava pyörä- ja suksihuolto.

Team Sportia Klaukkala tekee paljon paikallista seurayhteistyötä ja toimittaa varusteet mm. NJS:lle (Nurmijärven jalkapalloseura).

Yhteistyön myötä NJS-jäsenille ja heidän perheilleen annetaan -20 % alennnus kaikista tuotteista. HUOM! Ei koske polkupyöriä.

Tervetuloa Team Sportia Klaukkalaan!

klaukkala @ teamsportia.fi
Klaukkalantie 57