NJS Valmentajapolku 2024-2025

Mitä?

NJS valmentajapolku on Nurmijärven Jalkapalloseuran tarjoama valmentajan peruskurssi valmennusuraansa aloittaville nappulaohjaajille sekä ikäkausijoukkueiden apuvalmentajille.

Koulutuskokonaisuus sisältää seuran omia valmennustilaisuuksia mm. valmennuslinjaan, pelitapaan ja muihin teemoihin liittyen sekä Palloliiton Futisvalmentajan startin ja Ikävaihekoulutuksen. NJS valmentajapolku on osallistujille maksuton.

Kenelle?

Sekä toiminnassa mukana oleville että uusille nuorille nappulavalmentajille sekä aloittavien ikäluokkien ja nappuloiden vanhempivalmentajille, jotka sitoutuvat osallistumaan ohjaustoimintaan koko kauden 2024-2025 ajaksi ja haluavat kehittää osaamistaan ohjaajana ja valmentajana.

Milloin?

Haku valmentajapolulle on auki ja päättyy 15.9. Koulutukseen valituille ilmoitetaan valinnasta syyskuun loppuun mennessä. Koulutus alkaa lokakuussa 2024 ja päättyy maalis-huhtikuussa 2025. Osallistujat sitoutuvat osallistumaan koko koulutuskokonaisuuteen.

Aikataulu:

2024 lokakuu, seuran oma tapaaminen

2024 marraskuu, seuran oma koulutus

2024 joulukuu-tammikuu, Palloliiton Futisvalmentajan Startti

2025 helmikuu, seuran oma koulutus

2025 maaliskuu, Palloliiton Ikävaihekoulutus

2025 huhtikuu, koulutuksen päätöstapahtuma

Miksi?

Valmentajapolkuun osallistuvien nappulaohjaajien kanssa tehdään koko kauden kattava työsopimus, jolloin ohjaajille maksetaan kiinteä tuntimäärään sidottu korvaus ohjaustyöstä. Kiinteän sopimuksen palkkaus on parempi kuin tuntityöntekijöiden ja koulutuksen edetessä valmentajapolkuun osallistuville annetaan enemmän vastuuta toiminnan toteuttamisesta. Lisäksi valmentajapolun käyneet nuoret ohjaajat ovat etusijalla seuran kesätyövalinnoissa.

Vanhempivalmentajien osalta valmennuspolku antaa hyvät valmiudet toimia ikäkausijoukkueen apuvalmentajana. Valmentajapolulle lähteville on jatkossa mahdollisuus osallistua seuran tarjoamiin lisäkoulutuksiin. Kysy tarvittaessa lisää nappulat@njs.fi.

Hae mukaan koulutukseen TÄSTÄ !