NJS Tukirahasto

1. Rahaston nimi ja kotipaikka

Rahaston nimi on Nurmijärven Jalkapalloseuran tukirahasto

2. Rahaston perustaminen ja ylläpito

Rahasto ja sen säännöt on perustettu syksyllä 2015 Lammin Säästöpankin tekemällä lahjoituksella ja muilla perustamisvaiheessa lahjoitetuilla varoilla.

Rahasto on osa Nurmijärven Jalkapalloseura ry–yhdistystä, joka toimii rahaston ylläpitäjänä ja valitsee rahaston johtoryhmän.

Seura voi ottaa rahastoon yksityisiltä ja yhteisöiltä vastaan lahjoituksia ja testamentteja, jotka täyttävät rahaston ehdot. Rahastoon voidaan haluttaessa kerätä rahaa myös keräyksin, jotka vaativat rahankeräysluvan.

3. Rahaston tarkoitus ja sen toteuttaminen

Rahaston tarkoituksena on tukea NJS seurayhteisön yhteiskuntavastuullista toimintaa sekä vähävaraisista perheistä tulevia pelaajia harrastuksessaan.

Tarkoituksensa mukaisesti rahasto jakaa vuosittain erikokoisia stipendejä pelaajille tai yhteiskuntavastuulliseen toimintaan. Rahaston johtoryhmä määrittelee vuosittain stipendin jakoperusteet, jotka voivat olla mm seuraavat:

• pelaajan sosioekonominen tausta
      • pelaajan menestys ja sitoutuneisuus
      • yhteiskuntavastuullinen toiminta

Jaettavat stipendit hyväksytään vuosittain rahaston johtoryhmän toimesta. Pelaajien stipendit maksetaan pelaajan joukkueelle käytettäväksi tuen saaneen pelaajan kuluihin.

4. Rahaston hallinto ja päätöksenteko

Rahastoa hoitaa ja hallinnoi rahaston johtoryhmä, jona toimii johtokunnan vuosittain valitsemat vastuuhenkilöt. Seuran taloudenhoitaja vastaa kirjanpidon oikeudellisuudesta.

TUEN HAKEMINEN

Nurmijärven Jalkapalloseuran tukirahastosta myönnetään tukea perheille, joilla on haasteita suoriutua seuran joukkue- ja harjoitusmaksuista.

Tukea on mahdollista anoa seuraavasti:

• Nappulat 60 € / pelaaja
        • F-juniorit 150 € / pelaaja
        • E-juniorit 180 € / pelaaja
        • D-juniorit 225 € / pelaaja
        • C- ja B-juniorit 270 € / pelaaja

Tuki maksetaan pelaajan joukkueelle käytettäväksi joukkue- ja harjoitusmaksuihin.

Varsinainen hakuaika: 1.12.- 31.12. Hakuajan päätyttyä rahaston johtoryhmä päättää tuen saajista. Tieto tuesta ilmoitetaan tammikuussa.

Tukea voi hakea myös hakuajan ulkopuolella hakijan ja joukkueen yhteisellä päätöksellä.

Lisätietoja: puheenjohtaja@njs.fi

Hakulomake

Hakulomakkeen löydät TÄÄLTÄ.

NÄIN LAHJOITAT TUKIRAHASTOON

Talleta NJS tukirahaston tilille FI31 4260 0010 1886 28 valitsemasi summa ja laita viitteeksi NJS tukirahasto. Kerro meille talous@njs.fi ja toimisto@njs.fi lahjoittajan nimi ja summa.

Pienkeräyslupa RA/2023/1305

Pienkeräyksen järjestäjä: Nurmijärven Jalkapalloseura ry, keräysaika 1.11.2023 -31.1.2024

Yhteystiedot: toimisto@njs.fi

Ensisijainen käyttötarkoitus: NJS vähävaraisten tukirahasto ja toissijainen kohde Soveltavan jalkapallon ryhmä