MAA
Edustus Miehet, Harjoitusottelut

NJS - Honka Akatemia  3 - 1

Klaukkalan tekonurmi

NJS kohtasi Hongan kotona.

NJS voittoon kotona!!

NJS:n taival kohti sarjakautta jatkui pelien osalta lauantaina Klaukkalan tekonurmella, jossa vastaan asettui Espoon Honka. Tällä kertaa kotijoukkue NJS oli vahvempi lukemin 3–1. Alussa Honka oli hallitsevampi osapuoli, mutta mitä pidemmälle peli eteni niin NJS pääsi paremmin mukaan ja otti talven kolmannen voiton.

NJS – Honka 3–1 (2–1)

Maalit

1–0

32 min Lauri Pastinen

Aleksi Kallion kulmapotkusta puskulla tolpan kautta maaliin

1–1

36 min Honka nro. 56

2–1

45 min Lauri Pastinen

Vapaapotku n.30min muurin yli etukulmaan vastustajan maalivahdin käsien kautta

3–1

78 min Kim Lundgren

Lundgren ehtii väliin Hongan topparin heikkoon syöttöön maalivahdille, Kim kiertää maalivahdin ja viimeistelee loppulukemat.

Yhteenveto

Joukkueen peli oli ottanut viikon takaisesta Atlantis pelistä taas kehityksiä eteenpäin. Moni pelaaja sai taas tärkeitä minuutteja kohti kautta. Kentällä nähtiin toisella puoliajalla pari vanhaa NJS pelaajaa, kun Tony Lehtimäki ja Matti Kaipio juoksivat kentälle antamaan näyttöjä valmennukselle.

NJS kokoonpano

Keto-oja, Kurvinen, Frankenhaeuser, Kangasniemi, Sivonen, Grönthal, Kallio, Pastinen, Özel, Lehtojuuri , Yllson

Vaihdosta kentälle

Mäki-Uuro, Bäcktstöm Salminen Lundgren Timsina, Ntare, Kaipio, Lehtimäki

Penkillä Karvinen (mv)

Seuraava ottelu 16.3 lauantaina klo.14:00 Klubi 04 Bolt Areena.

Tiedotetaan myöhemmin, pääseekö yleisö peliin.