​NJS ja IF GNISTAN jatkavat yhteistyötä tulevalla kaudella
Julkaistu: 02.03.2022 20.21

​NJS ja IF GNISTAN jatkavat yhteistyötä tulevalla kaudella

Yhteistyöseurasopimuksella helpotetaan Suomen Palloliiton kilpailumääräyksistä poiketen nuorten pelaajien siirtymistä yhteistyöseurasopimuksen tehneiden seurojen välillä. Sopimuksella molempien seurojen ( Gnistan & NJS) juniori-ikäiset pelaajat voivat pelata myös toisen seuran edustusjoukkueessa.

Palokärjistä Gnistanin mukana Ykkösen organisaation tunnelmaa ovat tänä talvena haistelleen Janar Georg ja Arvi Liljaniemi. Janarin koejakso oli tammikuun alkupuolella viikon mittainen. Arvi taas oli mukana viime viikon ja pelasi joukkueen matkassa myös ottelussa HIFK:ta vastaan. Toivottavasti testijaksolla olevia pelaajia nähdään myös jatkossakin!

"Hienoa jatkaa yhteistyötä tässä muodossa. Mahdollistaa ketterän nuorten pelaajien siirtymisen mikä on hyödyllistä molemmille seuroille ja pelaajien kehityksille,” kommentoi Gnistanin toimitusjohtaja Marko Kolsi.