Julkaistu: 27.10.2022 21.00

Seuran syyskokouksessa valittiin uusi johtokunta

Syyskokouksessa keskusteltiin aktiivisesti tulevan vuoden näkymistä

Nurmijärven Jalkapalloseuran syyskokous pidettiin tiistaina 25.10.2022 seuran toimistolla. Myös etäosallistuminen oli mahdollista Teamsin välityksellä. Kokouksessa oli läsnä tai edustettuina yhteensä 41 jäsentä. Seuran puheenjohtajana jatkaa Sirpa Laukala, muina jäseninä uuteen johtokuntaan valittiin seuraavat henkilöt:

- Sakari Forslund (varsinainen jäsen, jatkokaudelle)

- Mikko Koskela (varsinainen jäsen, jatkokaudelle)

- Nina Lyytinen (varsinainen jäsen, jatkokaudelle)

- Jukka-Pekka Toivonen (varsinainen jäsen, jatkokaudelle)

- Terhi Powell (varsinainen jäsen, uusi)

- Reetta Hänninen (varsinainen jäsen, uusi)

- Annika Kulha (varajäsen, jatkokaudelle)

- Heli Naapuri (varajäsen, siirtyi varsinaisesta jäsenestä varajäseneksi)

Johtokunta kokoontuu marraskuussa järjestäytymiskokoukseen ja päättää tarkemmin valiokuntavastuista. Seura kiittää lämpimästi johtokunnassa edellisellä kaudella olleita Juha Karppista ja Heli Naapuria sitoutuneisuudesta ja tärkeästä työstä jalkapalloyhteisön eteen. Onnittelut myös uuteen johtokuntaan valituille!

Jäsenistö hyväksyi budjetin ja toimintasuunnitelman kaudelle 2023

Syyskokouksessa esiteltiin toimintasuunnitelma ja seuran budjettiesitys kaudelle 2023 sekä päätettiin esityksen pohjalta kauden 2023 jäsen- ja toimintamaksut. Jäsenistö hyväksyi yksimielisesti kaikki edellä mainitut. Alla olevissa liitteissä seuran syyskokouksessa esitetyt materiaalit tutustuttavaksi.

NJS Toimintasuunnitelma 2023

NJS Budjettinostot 2023

NJS Toiminta- ja jäsenmaksut 2023

Seuraavan kerran jäsenistö kokoontuu keväällä sääntömääräiseen kevätkokoukseen. Lämmin kiitos kaikille osallistuneille mukana olosta!