Nurmijärven Jalkapalloseura hakee koordinaattoria määräaikaiseen osa-aikaiseen työsuhteeseen
Julkaistu: 07.02.2023 14.47

Yhteisöllisyyttä ja vapaaehtoistyötä kehittääkseen Nurmijärven Jalkapalloseura palkkaa osa-aikaiseen työsuhteeseen pelaajien kummitoiminnan ja vapaaehtoistyön kehittämisen koordinaattorin. Tehtävä on määräaikainen ajalla 1.4. – 30.9.2023. Tehtävään valittavan henkilön tulee olla nurmijärveläinen alle 25-vuotias nuori.

Koordinaattorin tavoitteena on luoda omalta osaltaan Nurmijärven Jalkapalloseuran toiminta-alueelle vahvempaa seurakulttuuria ja olla mukana kehittämässä yhteisöllisyyden tunnetta yhdessä joukkueiden ja vapaaehtoisten kanssa. Työaika on n. 30 tuntia /kk, joten työ sopii hyvin esimerkiksi opiskelijalle.

Tehtävästä maksetaan palkkaa 500 €/kk. Koordinaattorin palkkauksen mahdollistaa OP Uusimaan yhteistyötuki.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi viimeistään keskiviikkona 1.3. sähköpostilla osoitteeseen toimisto@njs.fi.

Nurmijärven Jalkapalloseuran arvoja ovat paikallisuus ja yhteisöllisyys sekä tavoitteellinen ja innostava seuratoiminta. Nämä arvot vahvistavat NJS:n roolia Nurmijärven kunnan alueella myös sosiaalisen vastuullisuuden toimijana. Seuran kärkitavoite vuodelle 2023 on yhteisöllisyyden edistäminen. Yhteisöllisyyden edistämistä halutaan vahvistaa seuran kaikilla toimintatasoilla; pelaajat, vanhemmat, vapaaehtoistyöntekijät, valmentajat, pelinohjaajat, kannattajat, johtokunnan jäsenet ja kaikki Nurmijärven kunnan asukkaat.

Haluamme tuoda koronan aikana hieman hiipuneen yhteisöllisyyden takaisin osaksi NJS:n toimintaa ja koko Nurmijärven paikallisyhteisöä. Sen lisäksi että olemme kunnan suurin liikuttaja, haluamme olla osa Nurmijärven yhteisöä. Tarjoamme erilaisia kuntalaisia kiinnostavia tapahtumia sekä laajasti mahdollisuuksia erilaisiin vapaaehtoistyön muotoihin. Vapaaehtoistoiminnalla on yhteiskuntaa eheyttävä vaikutus: kun ihmiset toimivat ja kokevat yhdessä, vähennetään eriytymistä ja yhteiskunnan eriarvoistumista sekä edistetään ja ylläpidetään hyvinvointia.

Haluamme madaltaa kynnystä tulla seurantoimintaan mukaan ja pyrimme luomaan turvallisen ympäristön, jossa seuran toimintatapojen oppiminen on turvallista ja helposti lähestyttävää. Seurassamme jokainen vapaaehtoistyöntekijä on tärkeä ja haluammekin tuoda vapaaehtoistyön merkityksen ja arvon näkyvämmäksi niin henkilölle itselleen kuin seuralle ja kunnalle. Seurana voimme tarjota monipuolista vapaaehtoistyötä, kuten toimiminen esim. joukkueen taustahenkilönä, erilaisissa turnaus- ja pelitapahtumissa sekä markkinointiin ja viestintään liittyvissä asioissa. Jokainen voi toimia oman mielenkiintonsa, jaksamisensa ja osaamisensa rajoissa.

Osa yhteisöllisyyden lisäämistä on myös tehdä joukkueista yhtenäisempiä ja luoda seurahenkeä nappulajoukkueista (esikouluikäisistä) edustusjoukkuetasolle (aikuisiin) asti. NJS haluaa, että edustusjoukkueen pelaajat ovat tiiviimmin osa nuorempien ikäluokkien toimintaa. Mitä lähemmäs saamme edustusjoukkuetta nuoremmille ikäluokille, sitä todennäköisemmin pelaajat pysyvät seurassa ja paikallisyhteisössä pidempään.