Syyskokous valitsi uuden johtokunnan ja hyväksyi vuoden 2024 talousarvion ja toimintasuunnitelman
Julkaistu: 26.10.2023 16.27

Nurmijärven Jalkapalloseuran syyskokous pidettiin tiistaina 24.10.2023 seuran toimistolla. Myös etäosallistuminen oli mahdollista Teamsin välityksellä. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja keskustelu oli ilahduttavan aktiivista. Kokouksessa oli läsnä tai edustettuina yhteensä 46 jäsentä.

Seuran puheenjohtajaksi valittiin Sirpa Laukala. Alkava toimintakausi on Sirpalle toinen kahden vuoden kausi puheenjohtajana. Muina jäseninä uuteen johtokuntaan valittiin seuraavat henkilöt:

- Mikko Koskela (varsinainen jäsen, jatkokaudelle)

- Terhi Powell (varsinainen jäsen, jatkokaudelle)

- Marjo Konttinen (varsinainen jäsen, uusi)

- Niilo Lindbohm (varsinainen jäsen, uusi)

- Tove Sannholm (varsinainen jäsen, uusi)

- Kaisa Kyllönen (varajäsen, uusi)

Johtokunta kokoontuu marraskuussa järjestäytymiskokoukseen ja päättää tarkemmin valiokuntavastuista. Seura kiittää lämpimästi johtokunnassa edellisellä kaudella olleita Nina Lyytistä, Reetta Hännistä, Jukka-Pekka Toivosta, Annika Kulhaa ja Heli Naapuria sitoutuneisuudesta ja tärkeästä työstä jalkapalloyhteisön eteen. Onnittelut myös uuteen johtokuntaan valituille!

Jäsenistö hyväksyi budjetin ja toimintasuunnitelman kaudelle 2024

Syyskokouksessa esiteltiin toimintasuunnitelma ja seuran budjettiesitys kaudelle 2024 sekä päätettiin esityksen pohjalta kauden 2024 jäsen- ja toimintamaksut. Jäsenistö hyväksyi yksimielisesti kaikki edellä mainitut. Alla olevissa liitteissä seuran syyskokouksessa esitetyt materiaalit tutustuttavaksi.

NJS Toimintasuunnitelma 2024

NJS Budjettinostot 2024

NJS Toiminta- ja jäsenmaksut 2024

Seuraavan kerran jäsenistö kokoontuu keväällä sääntömääräiseen kevätkokoukseen. Lämmin kiitos kaikille osallistuneille mukana olosta!