NJS hakee ensi kaudelle valmentajia
Julkaistu: 30.06.2023 12.15

NJS hakee ensi kaudelle valmentajia

NJS hakee valmentajia

NJS on aukaissut ensi kaudelle valmentajarekrytoinnit. Haemme seuraamme tyttöfutisvastaavaa sekä koko- että osa-aikaisia valmentajia.

Toivomme valmentajalta

• positiivista ja innostunutta asennetta
  • intohimoa kehittää pelaajia ja itseään valmentajana
  • sitoutumista seuran valmennuslinjan jalkauttamiseen yhdessä seuran valmennusorganisaation kanssa
  • halua kehittää seuran sisällä laadukasta pelaajapolkua nappuloista naisten tai miesten edustukseen
  • innokkuutta kehittää eri ikäluokkien ja tyttö-poikajoukkueiden välistä yhteistyötä
  • hyviä vuorovaikutus ja sosiaaliset taitoja

Oli sinulla kokemusta tai enemmän tai vähemmän niin ole meihin yhteydessä ja katsotaan millaisia tehtäviä ja uusia haasteita sinulle seurastamme löytyisi.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen RecRight-palvelun kautta tai suoraan seuran valmennus- tai kehityspäällikölle.

Pääset ReRight-palveluun linkkaamalla nimeä tyttöfutisvastaavaksi tai valmentajaksi

Valmennuspäällikkö Tuomo Saarnio puh. 0414430120

valmennuspaallikko@njs.fi