Jenni Lehto NJS Nappuloisssa ottaa kokonaisuuden haltuun
Julkaistu: 09.08.2023 09.00

Jenni Lehto NJS Nappuloisssa ottaa kokonaisuuden haltuun

NJS on panostanut useamman vuoden pelaajapolun aloittavaan päähän. Satsaus on tuottanut tulosta niin laadussä kuin määrässä. Nappuloissa eli alle kouluikäisten toiminnassa on kesäisin vakioitunut yli 250 harrastajaa ja talvisin melkein parisataa, lisää mahtuu mukaan. Seura on tehnyt myös lasten liikuntalupauksen, jota toteuteaan nappulopissa ja pyritään saamaan lapset sen mukaan liikkumaan ja rakastumaan futikseen. Lisätietoa Nappuloiden omilta sivuilta.

Jenni Lehto on toiminut Nappulavastaavana maaliskuusta lähtien ja sitä ennen vastasi eskari- ja viskarifutisvastaavana ns. entisestä jalkapallokoulusta. Nyt seura ilolla ilmoittaa, että Jenni ottaa vastuulle myös alle kouluikäisten eli Nappuloiden koordinoinnin eli tuleva titteli tulee olemaan Nappulavastaava ja -koordinaattori.

NJS kiittäää edellisen nappulakoordinaattori Reetta Hännistä työpanoksestaan ja toivottaa hänelle onnea uusiin haasteisiin.