KAUSIYHTEENVETO B1 JA YJ:T
B-pojatJulkaistu: 11.10.2024 20.16

KAUSIYHTEENVETO B1 JA YJ:T

B1 Kausiyhteenveto 2023-2024

B1-joukkue asetti kauden 2023-2024 tavoitteeksi nousun 1. divisioonaan, ja kevätkierroksella joukkue pääsikin lähelle tätä tavoitetta sijoittuen lopulta kolmanneksi. Valmennuksen keskeinen tavoite oli kauden aikana saada mahdollisimman moni pelaaja mukaan miesten edustusjoukkueen harjoitusrinkiin. Kauden lopulla kuusi pelaajaa harjoitteli vähintään kaksi kertaa viikossa miesten mukana, joten vaikka syyskierros ei tuloksellisesti sujunut odotusten mukaisesti, valmentaja oli kauden päätteeksi positiivisin mielin kehityksen suhteen.

Vastuuvalmentaja Tommi Sahlsten on ollut mukana 2007-syntyneiden matkassa viimeiset viisi vuotta, toimien joko päävalmentajana tai työparina Asko Jortikan, Toni Validon ja Kari Soinimen kanssa. Hän on saanut seurata läheltä poikien kasvua ja kehitystä pelaajina. Nyt Tommi siirtyy uusien haasteiden pariin kotirintamalle, jossa pikkufutarit odottavat innolla. Joukkue haluaa kiittää Tommia hänen omistautumisestaan suurella palokärkisydämellä ja toivottaa kaikkea hyvää tulevaan. Kiitos Tommi!

B2 Kausiyhteenveto 2023-2024

B2-joukkueen kausi 2023-2024 lähti liikkeelle suurin odotuksin, kun NJS ja RaKen B-ikäkaudet yhdistettiin, ja pelaajaringissä oli lähes kolmekymmentä pelaajaa. Kevätkierros sujui voitokkaasti, ja joukkue eteni voitosta voittoon aina viimeiseen otteluun asti, jossa panoksena oli nousu kolmoseen. Valitettavasti tämä ratkaisuottelu päätti joukkueen voittoputken.

Syyskierrokselle perustettiin toinen yhteisjoukkue, jotta kaikille pelaajille voitiin taata riittävästi peliaikaa. Molemmat joukkueet pelasivat omissa tasaisissa lohkoissaan, päättyen sijoille kolme ja seitsemän. Yhteisjoukkue osoittautui molemmille seuroille onnistuneeksi ratkaisuksi: sen avulla pystyttiin takaamaan laadukkaita harjoituksia ja, mikä tärkeintä, pelaajat pääsivät pelaamaan sarjaotteluita ilman stressiä pelaajamääristä.

Iso kiitos RaKen valmentajille, Jarkko Heikkiselle ja Kimmo Kemppaiselle, heidän panoksestaan kauden aikana. Kiittää vastuuvalmentaja Roope Eriksson.

Kiitos kaikille kaudesta!

Osa pelaajista siirtyy A-poikien ikäkausijoukkueeseen. Perustamiskokous järjestetään keskiviikkona 23.10 klo 18.00 Monikon pikku neukkarissa, ja B-ikäluokan perustamiskokous pidetään samana päivänä klo 19.15. Pelaajat ja vanhemmat olette lämpimästi tervetulleita osallistumaan!

Joukkueen uusimmat uutiset