​Seuramme uusi maalivahtivalmentaja
Nurmijärven Jalkapalloseura ryJulkaistu: 19.07.2024 20.00

​Seuramme uusi maalivahtivalmentaja

Hyvät seuran jäsenet ja kannattajat,

Valitettavasti joudumme ilmoittamaan, että molemmat maalivahtivalmentajat Petri Pyhältö ja Heikki Haaraoja ovat päättäneet ottaa uusia haasteita vastaan. Haluamme kiittää heitä heidän omistautumisestaan ja arvokkaasta panoksestaan seuran hyväksi. Toivotamme heille kaikkea parasta tulevissa haasteissaan. Heikki onneksi jatkaa työtään heinäkuun loppuun.

Olemme kuitenkin innokkaita kertomaan, että olemme kartoittaneet vaihtoehtomme ja tehneet sopimuksen uuden maalivahtivalmentajan palkkaamisesta. Meillä on ilo ilmoittaa, että Ervin Pahval liittyy palokärkiperheeseen uutena maalivahtivalmentajana! Ervin on käytössämme alkuun kolme kertaa viikossa ja valmentaa myös FC Konnussa.

Odotamme innolla, mitä tulevaisuus tuo tullessaan Ervinin johdolla ja uskomme, että hänen panoksensa auttaa meitä saavuttamaan tavoitteemme ja menestymään entistä paremmin.

Tervetuloa joukkoomme, Ervin!