FC Kiffen vieraaksi Klaukkalaan
Edustus MiehetJulkaistu: 26.07.2024 07.45

FC Kiffen vieraaksi Klaukkalaan

OTTELUENNAKKO

Nurmijärven Jalkapalloseura (NJS) saa lauantaina vieraakseen Helsinkiläisen FC Kiffenin. Ottelu pelataan Klaukkalan hyväkuntoisella nurmella, ja peli alkaa kello 16:00.

Joukkueet kohtasivat ensimmäisen kerran tällä kaudella toukokuun 24. päivä Töölön Pallokentän nurmella. Tiukka kamppailu tarjosi molemmille joukkueille useita maalintekopaikkoja. Kotijoukkueen maalista vastasi Emil Lehtinen, kun taas NJS molemmat maalit viimeisteli Benjamin Rekola. Ottelu päättyi vierasjoukkue NJS 1-2 voittoon.

Viimeiset viisi keskinäistä ottelua ovat olleet hyvin tasaisia, joista Kiffen on voittanut kolme, yksi on päättynyt tasapeliin ja NJS on voittanut kerran.

Kiffenin paras maalintekijä Samuli Heiska on tehnyt 14 maalia 15 ottelussa. NJS tehokkain pelaaja Akseli Lehtojuuri on viimeistellyt 7 maalia 14 ottelussa. Jännityksellä odotetaan, kasvattaako kumpikin pelaaja maalisaldoaan lauantain ottelussa.

NJS

Pelaajatilanne on viime aikoina kärsinyt loukkaantumisista, kun Vico Salmisen lisäksi muutama muukin pelaaja on joutunut sivuun. Tällä viikolla joukkueeseen liittynyt Tony Lehtimäki on kuitenkin valmennuksen käytettävissä heti lauantain ottelussa.

INFO:

NJS - FC Kiffen