​Roster Update
Edustus MiehetJulkaistu: 05.09.2024 17.28

​Roster Update

Miesten edustusjoukkueen kausi on sujunut pääosin positiivisesti, mutta loukkaantumiset ovat tuoneet haasteita kokoonpanoon. Max Kurvinen loukkaantui pahasti Jäps 47 -ottelussa runkosarjan loppupuolella, mikä tarkoittaa hänen kauden päättymistä ennen aikojaan.

Patrick Ntaren kausi on myös ohi. Hän siirtyi täksi kaudeksi Porvoosta, mutta alkukausi meni loukkaantumisten merkeissä.

Toivomme molemmille pelaajille tsemppiä kuntoutukseen ja vahvempaa paluuta pelikentille.

Aleksi Kallio ja Santtu Keto-oja ovat vielä hetken sivussa, mutta toivottavasti he ehtivät mukaan loppukauden peleihin. Joukkueen harjoituksiin heitä odotetaan lähiviikkoina.

Maalivahti Rasmus Karvinen on muuttanut opiskelupaikkakunnalle, mutta hänet voidaan nähdä kokoonpanossa tarvittaessa loppukauden aikana. Paljon tsemppiä myös Rasmukselle opiskeluihin!

Puolustaja Carl-Mikael Frankenhaeuser siirtyi loppukaudeksi Tikkurilan Palloseuran riveihin, ja Tuure Mäki-Uuro jatkaa kauden loppuun lainalla Sexypöxyissä.

Lauri Pastinen, joka oli sivussa viimeiset kaksi ottelua, on taas joukkueen mukana vahvuudessa. Lisäksi Binay Timsina on palannut loukkaantumisen jälkeen harjoituksiin.

Seuran johto harkitsi joukkueen vahvistamista siirtoikkunan viime hetkillä, mutta tällä kertaa sopivaa ratkaisua ei löytynyt. Joukkue on jo saavuttanut tuloksellisesti sen, mitä seura asetti kauden tavoitteeksi.

Miesten edustusjoukkue haluaa kannustaa koko seurayhteisöä yhteiseen tekemiseen ja kutsuu kaikki seuran joukkueet mukaan hauskaan ylärimakisaan! Karsinnat järjestetään sunnuntaina 8.9. klo 17-18 Klaukkalan urheilupuistossa, ja finaali pelataan sunnuntaina 15.9. klo 13.00. Palkintojen jako tapahtuu miesten edustusjoukkueen kauden viimeisen kotipelin yhteydessä, sunnuntaina 15.9. klo 13.55. Tervetuloa mukaan!

Joukkueen uusimmat uutiset